SECTUAL
The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Printable Version

+- SECTUAL (http://www.sectual.com)
+-- Forum: Message Board (http://www.sectual.com/forum-1.html)
+--- Forum: Discussion Forum (http://www.sectual.com/forum-2.html)
+--- Thread: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! (/thread-4890.html)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28


The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Mister Obvious - 01-13-2018

I'm sure I'm pretty late to the party on this guy, since this vid was a few months back and it's already got 200K views, but fuck it!

Popcorn



Crazy shit, I believe the story!!!


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Mister Obvious - 01-13-2018

Shit on a stick, I just love the YouTube story tellers!!! What an art, man, you know what I mean!?



6:02 OMG, I was tested for a high IQ too!!! Apparently it was 104 and that is pretty high, so I had to sit in a cool bath!!!

Dude OMG this story is creepy as shit though, on the real!

This is entertaining as fuck...

Cindy Kay who?

Popcorn

Fascinating though... I must say. Looking forward to watching this guy's videos.

The only qualm I have with this story is the concept that they would come to the location physically to use these weapons. They totally don't need to do that.

22:05 creepy as hell conclusion right there!!!


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Mister Obvious - 01-13-2018



The JEZEBEL SPIRIT!!!

12:55 OMG so creepy!!!

So basically the CIA.

16:22...

Hoooooooooly shit y'all.

Sad Nana

Shit just got real.

Probably one of the most fascinating fucking channels ever... LOL.

I totally believe this guy. Sure do.


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Mister Obvious - 01-14-2018



His story time videos are the best ones... he has coffee talk videos where he talks about things he doesn't even necessarily believe are true, like the cockamamie theories etc.


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Crille - 01-14-2018

8:55 That sound... It sounds JUST like some actual cockpit sounds wtf are the odds of that WHEN he´s talking about the plane doing that maneuver LOL.

44:



RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Mister Obvious - 01-14-2018



YEW EFF OHS.

6:37 ROFL.


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Crille - 01-14-2018

hahahaha I´m liking that big swede guy.


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Crille - 01-14-2018

1: get in tank
2: buy beer
3: drive home
4: sit by fireplace and drink


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Mister Obvious - 01-14-2018

LMFAO right?!


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Guest - 01-14-2018

(01-13-2018, 11:02 PM)MO Wrote: Shit on a stick, I just love the YouTube story tellers!!! What an art, man, you know what I mean!?



6:02 OMG, I was tested for a high IQ too!!! Apparently it was 104 and that is pretty high, so I had to sit in a cool bath!!!

Dude OMG this story is creepy as shit though, on the real!

This is entertaining as fuck...

Cindy Kay who?

Popcorn

Fascinating though... I must say. Looking forward to watching this guy's videos.

The only qualm I have with this story is the concept that they would come to the location physically to use these weapons. They totally don't need to do that.

22:05 creepy as hell conclusion right there!!!

lol nobody wanted to help tesla build the death ray 
the most important information needed to build the death ray was inside tesla's head


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Guest - 01-14-2018

i'd weaponize a tesla coil for my backyard


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Mister Obvious - 01-17-2018



I didn't know that Steve Martin could play the banjo!!!

Banana

It seems like Sage wants people to figure out who he really is.


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Crille - 01-17-2018

Is he in a fuckin bathrobe lmao.

Also "i´m a private person" ... "left some breadcrumbs" xD

Maybe he wants some friends.


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Mister Obvious - 01-24-2018



LOL! This is my favorite kinda video by Sage. I love storytime.

I LEARNED TO PLAY THE SKIN FLUTE IN A PRISON BAND.

Very interesting story though... very entertaining shit.

You just never know who people are...

And that turns me on way, way harder than it should.


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Crille - 01-24-2018

I´ll make coffee and give this a whirl.


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Crille - 01-24-2018

(01-24-2018, 05:40 PM)MO Wrote: You just never know who people are...

And that turns me on way, way harder than it should.

I find that very intriguing.


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Mister Obvious - 01-24-2018

Me so horny.


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Crille - 01-24-2018

lol...


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Crille - 01-24-2018

I wanna squeeze the juice out of you...

That´s actually what I just thought lol.


RE: The Sage Wanderer: This guy's got some crazy stories!!! - Mister Obvious - 01-24-2018

Well that's exactly what I'm into, buddy.