SECTUAL
Rich Lopp: Dude Tarot Reader - Printable Version

+- SECTUAL (http://www.sectual.com)
+-- Forum: Message Board (http://www.sectual.com/forum-1.html)
+--- Forum: Discussion Forum (http://www.sectual.com/forum-2.html)
+--- Thread: Rich Lopp: Dude Tarot Reader (/thread-9660.html)



RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Fungalicious - 05-27-2019

(05-27-2019, 06:46 PM)Mister Obvious Wrote: I think Rich should see a therapist.

Everybody in his personal life probably has the IQ of a box of shit...

Maybe there's nobody he can really talk to about whatever is bothering him.

We've already covered the fact that he needs to move...

But if he's not gonna do that, then he should find a good therapist or another kinda mental health professional to see locally.

LOLLLLLLLLLLLLLL your a fucka dude real fucka innit LOLLLLLLLLLLLLLLLL


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Guest - 05-27-2019

(05-27-2019, 01:31 PM)Mister Obvious Wrote:

Dude pretty much the only reason to watch Rich now is for a fuckin' joke...

So Bonerfied is the first one in the room and Rich points that out, LOOK HOW PROUD HE LOOKS.

Like he's sooo proud of his fangirl for worshipping him properly or something, it's fucked up.



Was Rich ALWAYS like this??

When I first found Rich's channel, he had like 900 subs and he made a lot of interesting esoteric/astrology vids, plus some of his life stories... I never noticed that he was such a fucking careless douche. I'm sure it's not a new development, but... seems like something's making it even worse.

2:45 LOL he didn't even wear ear protection... the stupid burns with the fire of ten atomic bombs.

3:50 I mean he has a TERRIBLE personality.

I mean he just has a huge ego.

11:47 well gee thanks Rich, how nice of you!

14:40 Marlboro, ew.

BonerFRIED has no life and seems to be Rich’s latest narcissistic supply.
She quotes scripture, promotes her sex work, cries about anxiety attacks, and posts selfies with the occasional shot of her disgusting teeth. Her and Rich have that in common. 
They are both losers in their own pathetic worlds.

I really respect some of the readers he shouts out, but this nasty red head who didn’t get enough attention from daddy is a testament to Rich’s character.
I hate to admit I didn’t see all the red flags with Rich.
He has always been this way, we just wanted to believe the best of him.

I’m over it.
Next!


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Guest - 05-27-2019

(05-27-2019, 01:31 PM)Mister Obvious Wrote:

Dude pretty much the only reason to watch Rich now is for a fuckin' joke...

So Bonerfied is the first one in the room and Rich points that out, LOOK HOW PROUD HE LOOKS.

Like he's sooo proud of his fangirl for worshipping him properly or something, it's fucked up

I bet she has a Rich shrine. Lmao 
#Supply #Toxic


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Guest - 05-27-2019

(05-26-2019, 09:34 PM)Mister Obvious Wrote: Bitch about politics, beg for regulation...

But never ask why.

Something is so fishy about that family.
Rich poses with them like an adopted child.

So fucking weird.


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Guest - 05-27-2019

(05-27-2019, 05:51 PM)Mister Obvious Wrote:



6:10 he starts talking about getting a love reading but then says he "doesn't care" what the outcome is.


I bet Rich does a fuckton of magick over this person.

Rich is a walking contradiction.


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Guest - 05-27-2019

(05-26-2019, 05:21 PM)Mister Obvious Wrote: I'm starting to get the idea that he's not the brightest crayon in the box.

They don't call me Mister Obvious for nothing.

Bahahahahahahahaha


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Mister Obvious - 05-27-2019

(05-27-2019, 01:31 PM)Mister Obvious Wrote:

1:50 he doesn't know what Memorial Day stands for?? Yeah Rich, IT'S ABOUT THE MILITARY HON...

FFMP

Can you imagine all the men and women who have laid down their lives for this country watching Rich's sorry ass say this kind of shit?



21:50 damn, sounds like she's talking about Rich!?


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Guest - 05-27-2019

(05-27-2019, 05:55 PM)Mister Obvious Wrote: This is somebody else Rich is into...

https://www.youtube.com/channel/UCYAvE6IALECxx1ST5XdHCvQ

She's a mod in his chat and I'm pretty sure she said she lives in Cali, so that's who he's probably going to see there.

She has a BF though... Rich is such a homewrecker.

I like Rising Storm!
She actually makes sense and seems SOBER when she reads.
Why doesn’t Rich promote people like her more?

6 days ago he shared a Bonerfied reading and it got 16 likes. LMFAOOOO 
The young girl’s drawing before that got over 800!!

Uh, Rich.... wake up! Sober up! Man up!
SOMETHING up!!
Just stop fucking up!


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Mister Obvious - 05-27-2019

(05-27-2019, 07:38 PM)Guest Wrote: Rich poses with them like an adopted child.

I noticed that and it really made me go WTF.

Is this really the kinda shit Rich vibes toward?

I mean I guess it really is...

If you look back on some of the people he's been involved with...

Like that chick he was with in Ohio.

She was like... better than what he's dealing with right now though.

Which, damn.


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Mister Obvious - 05-27-2019

(05-27-2019, 08:02 PM)Guest Wrote: The young girl’s drawing before that got over 800!!

OMG I know...

I saw that chick's pic and thought she looked 15.

She said she was 23 in one of Rich's FB livestreams and I was like WTF!!!

http://www.sectual.com/thread-9660-post-90564.html#pid90564

But then I started looking at her FB page and shit, I think she really is 23.

She just looks mega young.


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Guest - 05-27-2019

(05-27-2019, 06:34 PM)Mister Obvious Wrote: 37:48 Rich is sooooooo salty lately.

I guess I’m not the only one who noticed that.
I wonder if Rich has any regrets he’s not letting on about.
Or do people like him even feel remorse?


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Mister Obvious - 05-27-2019

(05-27-2019, 07:33 PM)Guest Wrote: She quotes scripture, promotes her sex work, cries about anxiety attacks, and posts selfies with the occasional shot of her disgusting teeth.

I really respect some of the readers he shouts out, but this nasty red head who didn’t get enough attention from daddy is a testament to Rich’s character.

Ah I never noticed her teeth, but I see what you mean. She doesn't come off like the kinda chick who would just straight up not take care of her teeth. She might have some type of teeth disease (maybe genetic or something), and I'm sure something like that would cost a lot to fix. That type of stuff is really sad. I dunno if that's her deal or not, I'm just saying.

I don't think she's nasty, I think she's very pretty and I don't watch her vids or anything, but I feel like Rich could benefit from smoking down with her and maybe becoming... deaf/mute or something.

ROFL

But in all seriousness, pages back we decided she was too good for him so we kinda case/closed that one even though they're awkwardly still interacting... facepalm.


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Guest - 05-27-2019

(05-27-2019, 08:06 PM)Mister Obvious Wrote: OMG I know...

I saw that chick's pic and thought she looked 15.

She said she was 23 in one of Rich's FB livestreams and I was like WTF!!!

http://www.sectual.com/thread-9660-post-90564.html#pid90564

But then I started looking at her FB page and shit, I think she really is 23.

She just looks mega young.

That drawing definitely deserved a deck. The pic of her was so adorable & genuine.


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Mister Obvious - 05-27-2019

Yeah she's super cute, thank God she lives in Venezuela and Rich can't drive to her... LMFAOOO. Or ride a bus to get there.


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Guest - 05-27-2019

(05-27-2019, 08:12 PM)Mister Obvious Wrote: But in all seriousness, pages back we decided she was too good for him so we kinda case/closed that one even though they're awkwardly still interacting... facepalm.

My grandma can take a fire selfie ... j/s...

I thought she was pretty at first ...
It’s this mouth I can’t unsee. 

https://www.instagram.com/p/BmdzYKqBh3Q/?igshid=xy5l2imygytg


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Guest - 05-27-2019

(05-27-2019, 08:15 PM)Mister Obvious Wrote: Yeah she's super cute, thank God she lives in Venezuela and Rich can't drive to her... LMFAOOO. Or ride a bus to get there.

You said “ride a bus” ROFLROFLROFL


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Mister Obvious - 05-27-2019

Ah come on, she's cute. At least she smiles.

Keep poking at people's looks and you'll be born butt fucking ugly in the next life...

And you know it.

Be glad you're not one of Rich's women and don't be hatin'!

If she wants to fuck up her energetic field with Rich's juju and have to burn 10 lbs. of sage and do energy healing for a few years then that's her business!!!

Banana


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Guest - 05-27-2019

(05-27-2019, 06:46 PM)Mister Obvious Wrote: I think Rich should see a therapist.

Everybody in his personal life probably has the IQ of a box of shit...

Rich definitely needs therapy whether “his ego will allow him to manifest that realization in this dualistic timeline” is another story. LOL (or whatever other big words Rich pulls out of his ass to excuse himself from responsibility of any kind.)

I wonder when he saw a therapist last??


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Guest - 05-27-2019

(05-27-2019, 08:36 PM)Mister Obvious Wrote: Ah come on, she's cute. At least she smiles.

Keep poking at people's looks and you'll be born butt fucking ugly in the next life...

And you know it.

Be glad you're not one of Rich's women and don't be hatin'!

If she wants to fuck up her energetic field with Rich's juju and have to burn 10 lbs. of sage and do energy healing for a few years then that's her business!!!

Banana

Fair enough. 
I just don’t like how she’s just as condescending as Rich in chat. 
It’s always a “them” mentality with her and Rich, like they are so enlightened (aka intoxicated)...

https://www.instagram.com/p/BuTnbaVlk6h/?igshid=1mabfc298qw22

But you’re right.

At least she ... smiles... *cringe*


RE: Rich Lopp: Hottest Dude Tarot Reader Ever - Mister Obvious - 05-27-2019

(05-27-2019, 08:50 PM)Guest Wrote: I wonder when he saw a therapist last??

I don't know, not sure I've ever heard him talk about it.

But I ALWAYS recommend seeing a therapist/seeking help from a mental health professional.

A lot of people out there don't have anybody suitable to talk to.

There is no shame in seeking professional help, and there's nothing wrong with needing to talk to someone.