We need to discuss how motherfucking epic Modern Talking is...
#1
Dancing Banana 
I mean look at/listen to this shit...





I mean fucking wow.

The guy is wearing LIPGLOSS.

And it's not even like...

Gay as shit to me.

These guys are amazing... that blonde guy is awesome too.

OMG this music is so fun and innocent, right?

Am I wrong or is this as amazing as I feel like it is?





Right??

Like...

This is amazing.

I mean just look at that shit.

And look at this shit...





I mean yeah it's got all the typical illuminati symbolism but it's still amazing as fuck, like I can't even...

Am I wrong on this??

Please tell me it's not just like absurdly evil and I'm just not getting it.

HE'S WEARING LIPGLOSS.

WHAT THE FUCK!?

OMG...

I dunno.

I love it.

LOOK AT THIS SHIT.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#2
That blonde dude looks SOOOOOOOOO happy thoooooough.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#3
WHAT THE ACTUAL FUCKKKKKKKKK.

Like...

The blonde dude is SO MUCH DIFFERENT than the other guy with his personality...

It's like 100% different.

The dark hair dude looks totally serious as shit. 

And the blonde dude looks like he's gonna start laughing constantly.

WTFFF.

I love it.

AM I WRONG?!?!

I LOVE IT!!!
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#4


God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#5
It's the videos that make the music though. IMHO.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#6
LOL they ALWAYSSS lip synched...

Doesn't make them any less epic though...

I mean just look how fucking happy Dieter Bohlen is, it's insane:





I fucking love these guys so much I CANNOT EVEN HANDLE IT.

Thomas Anders always wore that "NORA" necklace that his wife Nora Balling gave to him...

https://en.wikipedia.org/wiki/Nora_Balling

All the chicks in love with Anders HATED Nora, and to be honest she does seem like a whacky bitch...





I dunno how I'd feel about being with a man who's prettier than me...

But if you make him wear your name around his neck, well I guess that makes things better.

WTFLOL.

DUDE OH EM GEE.

THIS ONE IS LIVE.

A RARE FIND!!!

ROFL.





Ah they weren't bad, prettymuch the same as the record version. There's still a backup vocal track though.

LOL.

Ahhh...

It's good shit.

It's good shit.

I like the way Bohlen "dances", he's my kinda guy.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#7
(04-03-2017, 09:37 PM)Trix Wrote:


ROFLMAO the blonde guy is so adorable in this one, that smile ROFL...

I can really relate to that guy.

LMFAO @ him fake playing the guitar, like there's nothing to even play with that on this song. ROFL.

0:55 OMG so cute.

LOLOL.

Fuck I love this. 1:12 ROFLMAOLOL.

Greatest shit ever.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#8
(04-03-2017, 11:23 PM)Trix Wrote:


Just sayin'...
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#9
Scholar 
We need to talk about this now more than ever...


God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#10
0:31... Modern Talking invented emojis.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#11
THEY FUCKING INVENTED EMOJIS.


DOES NO ONE UNDERSTAND THE GRAVITY OF THIS!?!?!?!?!?!?!?!
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#12
1980s called...

They said you can stay, no worries
Reply
#13
this is the gayest shit ever even surpassing milli vanilli

and i even think it is grounds to have trix sectioned for mental health evaluation

either that or she could come live in the jungle with me
Reply
#14
Thank you!!!

Heart
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#15



I may or may not be dancing around my bedroom naked to this right now...
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#16
Hehehe
Reply


Please note that new posts in this forum must be approved by a moderator before becoming visible.
[-]
Quick Reply
Message
Type your reply to this message here.

Image Verification
Please enter the text contained within the image into the text box below it. This process is used to prevent automated spam bots.
Image Verification
(case insensitive)




Manage Subscription

Board Rules - About Us - Disclaimer - Terms of Service - Privacy Policy - Contact Us


Tarot Readings | Email Counseling | Chat | VidMe | YouTube | Instagram | Facebook | Twitter | Soundcloud | Spreadshirt | Etsy



SOHO


GCP



You are what you think about.

This is your mind online.