YouTuber Debrajoy is entertaining as fuck...



2:13 it's obviously missing a component...

A MAN TO DO IT FOR YOU!!!!!!!!!!!!

Husband #7, where are you!??!?!?!?!!!!/

7:25 I don't think she's gonna like what's under there.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
I'm gonna have to start following this gal.
The way that setup looks is it should be bringing air from the outside in through that duct pipe.if she has it set on vent then it would be blowing air out of the house like she is saying?
Reply
Ooooooooooo...

Jbrd...

You wanna be husband #7?!?!?!?

Big Nanarub
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



Interesting points re: the different types of cotton, Debra is so educational!!!




I have to admit, the table and chairs are pretty cute in that area.




3:40 but it WON'T FALL because he's a CAPABLE MAN!!!

6:19 yikes!?! I've been to church a lot of times and nothing like that has ever happened!!!

8:43 she's right about that.

9:45 ROFLMAO.

10:21 LMFAOLOLOL the way she said that.

10:46 BWAHAHAHAHAHAHAHAHA.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
Bitch is complaining about the heat

All i could think was to throw a bucket of cold water on her and finally we could see her nipples



Reply
1:27 THAT'S WHAT SHE SAID!!!!!!!!!!!

Banana

I gotchyer tension rod right here Debra!!!!!!!!!! *gyrates*

2:05 ME TOO DEBRA!!!!!!!!!!!

Shit, sounds like you might as well live in a damn van eh!?!?!!!

3:06 I'D LIKE SOMETHING TO GO BACK 'N FORTH ON ALL THE TIME!!!!!!!!!!!!

7:43 it's done on purpose Debra, YouTube doesn't want you to see the comments because they have no intention of carrying the community aspect of YouTube into "YouTube TV"...

http://www.sectual.com/thread-1226.html

16:15 - 16:46 it's at this point I realize what a long video this is...

ROFL

18:54 NOBODY CARES WHAT YOUR FRICKEN HAIR LOOKS LIKE DEBRA!!!!!!!!!!!

20:16 LMFAO Debra it ain't the audience's fault you say so many sexual things!!!!!!!!!!!

21:22 is Debra serious when she does the crying thingy?? I can never tell with some people!!!!!!!!!!

21:48 - 22:02 ROFLMAO I fucking love you Debra Joy.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



In that last video she was talking about how they'll have to move all the stuff when they come to do the carpet...

It just keeps begging the question, why the heck did she just go ahead and move all this stuff in there in the first place? I would have waited. Then again, I would have been living in the van and going somewhere other than California too!?

Debra shouldn't listen to idiots telling her the bistro set needs to go outside... why listen to dumbfuck comments?? This is why I discourage actually taking comments seriously, much less mentioning them in actual videos. Like, stop.

1:02 she'll just be miserable then. She just needs another AC... that simple.

2:28 that is a pretty table though.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



0:53 LOL, I fuckin' love you Debra Joy.

4:03 LMFAOLOLOLOL.

7:30 on WTF planet are "old" trailers something people think is COOL?! ROFLMAO!? Only in California.

12:25 "corporate"?! What!? She has to get approval to have some shit in her yard!!!?

OMG, screw that.

12:54 WHAT!?!?!?!?!??!??!?1/!?!?!?!?!!?!

I can't take this anymore, *clicks off*.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



0:16 Debra bitching about piles of junk in a trailer park...

Facepalm

1:24 OMG I KNEW she was gonna say it was a table.

3:04 - 3:16 LOLOLOL. Oh Debra, you're priceless.

6:30 I thought she said "fat women"... ROFLMAO.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
(08-06-2018, 11:04 PM)Trix Wrote: Ooooooooooo...

Jbrd...

You wanna be husband #7?!?!?!?

Big Nanarub

Damn Trix I missed this lmao
Reply
(08-12-2018, 01:18 AM)Trix Wrote:


0:16 Debra bitching about piles of junk in a trailer park...

Facepalm

1:24 OMG I KNEW she was gonna say it was a table.

3:04 - 3:16 LOLOLOL. Oh Debra, you're priceless.

6:30 I thought she said "fat women"... ROFLMAO.

Did you see how fast she was driving shit lady has a lead foot lol
Reply
LMFAO.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
6 min. -

debra is being pretty fucking stupid here , she has gone through 6 men and most likely had them do any type of work that was difficult ...then she turns around and blames men for not doing tasks perfectly , what a fucking total bitch ...a judgmental fucking bitch omg she needs to be slapped around
Reply



0:18 - 0:36 dude oh my God, it sounded like she was gonna cry talking about how the Starbucks mocha frappucino isn't that good anymore... I LOST MY SHIT.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



10:46...

Honestly I feel so bad for Debra's dog I literally can't even see straight.

Poor thing will probably lose the will to live if she has to put up with it all for very much longer.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



6:00 it sounds like living in the trailer isn't even as easy as living in a van...

Hot as hell, electricity problems so can't even run the AC, I mean...

If you gotta go hang out "at a park" because it's too hot inside, you might as well live in a van.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
(08-13-2018, 01:24 PM)Trix Wrote:




Hot as hell, electricity problems so can't even run the AC, I mean...

Breaker box under the SINK that sounds up to code lol
Trix I got 5$ that says the problem is the electric company's side
Maybe I do need to be her 7th lol
Problem is I think she would work me to death
Reply
(08-13-2018, 03:12 PM)user Wrote: Trix I got 5$ that says the problem is the electric company's side

And I've got a three dollar bill that says it's a 1950s trailer...

Need I say more?

Banana

(08-13-2018, 03:12 PM)user Wrote: Maybe I do need to be her 7th lol

You absolutely do.

(08-13-2018, 03:12 PM)user Wrote: Problem is I think she would work me to death

We all gotta die somehow, baby...

Ohyeah
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
(08-13-2018, 03:16 PM)Trix Wrote: And I've got a three dollar bill that says it's a 1950s trailer...

Need I say more?
Salty salty, yes mistress Nanawhip2
Reply



7:47 she needs to get rid of that fricken shed. I'd have somebody come take it down. Just get it the fuck out of there.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply


Please note that new posts in this forum must be approved by a moderator before becoming visible.
[-]
Quick Reply
Message
Type your reply to this message here.

Image Verification
Please enter the text contained within the image into the text box below it. This process is used to prevent automated spam bots.
Image Verification
(case insensitive)






Disclaimer | Terms of Service | Privacy Policy | Board Rules | About | Contact

Chat | YouTube | Instagram | Spreadshirt | Etsy


















You are what you think about. This is your mind online.