YouTuber Debrajoy is entertaining as fuck...
Heart 
(02-10-2019, 09:57 PM)Guest Wrote: I met a dog like hazel tonight. Just wanted to snuggle and be loved. Odd cuz i only really like big dogs and cats. I have a new found affection for the little yappers.

That is so damn sweet...

Group Hug
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



Apparently Debra thinks Hazel's incessant whining is troublesome too, said she has an appointment about it.

No idea what could be done about it or how they could even find out what's the problem...

But yes, her whining is very sad.

It's obviously indicative of some kind of problem.

I wonder how little dogs like Hazel would survive in nature.

If I had a fenced in or even semi fenced in back yard, I'd be putting her outside.

Wonder what she'd do if left to her own devices in a wooded area.

Wonder if there's a cure for Hazel in nature or if it would just make her feel better.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



I can't believe people are still buying/watching TVs.

3:00 LOLOL I fucking love you Debra Joy.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



0:30 you fuckin' TELL'EM DEBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
3:00 - 3:05 LOLOLOLOL.

It's the little things like this that I watch these people for.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
It makes it all. It just makes it.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



I wanna get spanked with the red spatula in the middle.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



LOLOL Debra said undies.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
2:00 ROFL God I love Debra Joy. Have I ever said that before? Cuz it's true. I really really do.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
Debra is like the granny who always give me candy and shelter when i need a good place to hide
Reply
Its good that trix sleeps in her own bedroom then she dont have to wake her husband when her lovers show up for trysts. Sexy and considerate
Reply



Dude Hazel's whining is literally the most depressing thing in the world right now...

And you KNOW she never stops whining, I bet she does it all the time. Like whenever she's awake.

It's sad as shit...

There are a lot of things I could say about how to deal with it, but they would all be too offensive (even though they're natural solutions and they're just common sense) and I don't want to be insensitive.

The truth of the matter is that poor little Hazel probably isn't long for this world, and it would seem these days she's not exactly happy. Life is heaven and hell. The best of times and the worst of times.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
Trix you would love a big happy dog jumpin around your bed and sleeping next to you. Many of them snore too - so soothing !
Reply



OMG Debra has a friend with her!

I gotta admit that is a damn fucking beautiful beach.

1:33 ROFLROFL Debra is so fucking amazing.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



Mr. Cox?! LOL!!!

"Hard on boxes" OMG ROFLROFLROFL THE JOKES JUST FUCKING WRITE THEMSELVES HONEST TO GOD YOU CAN'T MAKE THIS SHIT UP.

3:45 orange her LEAST FAVORITE COLOR!?!

OMG that's where you and I differ hardcore, Debra!!!
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
Debra's purple loveseat is bitchin' as fuck though. I love the throw she put over the back too, damn though.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



2:52 OoOooooOoooo now we know what Debra's intoooo!!!!!!!!!

I never really enjoyed watching westerns.

7:40 - 8:00 you fuckin' tell 'em Debra, I'm exactly the same way.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



Debra's LBC is so pleasant with some peppy 60s music on in the background.

Who the fuck ever heard of baking a cake at 300??

Most ridiculous cake ever!!!

Debra is so fun.

Love her.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



5:12 LMAO Debra and I are literally the same person.

Except for all the husbands.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply


Please note that new posts in this forum must be approved by a moderator before becoming visible.
[-]
Quick Reply
Message
Type your reply to this message here.

Image Verification
Please enter the text contained within the image into the text box below it. This process is used to prevent automated spam bots.
Image Verification
(case insensitive)






Disclaimer | Terms of Service | Privacy Policy

Board Rules | Chat | About | Contact


















You are what you think about. This is your mind online.