You'll always be my whore...
#1
Wink 


God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#2
Are you listening to me, or are you looking at the woman in the red dress?



Look again.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#3
I'm surprised it's gone on that long...

But I for one have seen the sun.



It's just too bad...

You're beautiful, I guess.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#4
Don't say words you're gonna regret...


God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#5
Don't say a word, I wouldn't believe it anyway...



So won't you be my good boy?
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#6
What's wrong?


God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#7
I tried to warn you...


God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#8
(10-13-2017, 05:10 PM)Trix Wrote:


I just came so good to this video...

*licks fingers*
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#9
muse, one of my favorite songs,

chava
ava
eve

a short form of the name Chava ("life" or "living one"), the Hebrew form of Eve

Eve /iːv/ is an English given name for a female, derived from the Latin name Eva, in turn originating with the Hebrew חַוָּה (Chavah/Havah – chavah, to breathe, and chayah, to live, or to give life). The traditional meaning of Eve is "living".
Reply
#10


God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#11
(10-22-2017, 10:46 AM)Trix Wrote: I just came so good to this video...

*licks fingers*

Haha 

nice!
Reply
#12
I bet trix thinks of this girl when she plays with herself

https://static1.fjcdn.com/comments/Are+y...82e39f.jpg
Reply
#13
Oh my God, Kenny I cannot believe you...

I CANNOT BELIEVE YOU.

Because it's like...

I was ROLLING MY EYES before I clicked on the picture link...

I was like THERE IS NO girl that I would EVERRR think of while I play with myself...

But then you had to post LITERALLY THE ONE GIRL archetype that I legit have the fucking hots for LMFAOOO, my dream girl...

Dude that ain't even RIGHT.

You know me too well.

Way too well.

Velma from Scooby Doo...

I even ran into this on Instagram the other night and was like OMGGG...

http://images.sectual.com/_data/i/upload...749-me.jpg

Hearteyes
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#14
Honestly, I think 80% of the allure aside from being a geeky and short haired brunette with glasses...

Is the orange outfit.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#15
OMG LMAO...

https://brianofmorbius.files.wordpress.c...ouise1.jpg

Haaawwwt...

http://orig04.deviantart.net/708a/f/2012...4xdl4a.jpg

A lot of these cartoon versions and even some of the real life cosplay make the tits WAAAY too big...

I like them perky normal sized tits on my Velma...

https://i.pinimg.com/736x/0b/83/2c/0b832...-velma.jpg

Hell yeah!!!

Hawt:

http://pre00.deviantart.net/80a1/th/pre/...5bmeu7.jpg

Facially probably my fave:

https://i.pinimg.com/736x/81/a2/26/81a22...inkley.jpg
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
#16
There are some pretty good wank pics of Daphne out there too. lol
Reply


Please note that new posts in this forum must be approved by a moderator before becoming visible.
[-]
Quick Reply
Message
Type your reply to this message here.

Image Verification
Please enter the text contained within the image into the text box below it. This process is used to prevent automated spam bots.
Image Verification
(case insensitive)






How To Support Sectual | Manage Your Subscription

Disclaimer | Terms of Service | Privacy Policy | Board Rules | About | Contact

Chat | YouTube | Instagram | Spreadshirt | Etsy


















You are what you think about. This is your mind online.