Kelli In the Raw: Gods/Goddesses, Spirit Guides, Angels... They're ALL Reptilians!!!
Chuckle
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



OMG you guys, we get to spend a few hours with Kelli today!

Y'all, LMAO... I've paused 4 seconds in. Will you just look at Kelli?

Will ya just look at her?! Ahahaha I fuckin' love her, I love Kelli.

I'm so proud of Kelli for getting her spices online for sale!!!

She made #1 on Amazon Prime! So proud! I don't use Amazon anymore or I'd buy some...

Tongue

1:48 that's a big bottle of seasoning!!! I totes want Kelli to cook for me.

4:35 look how excited she is, OMG I love Kelli, she deserves it so much OMG.

6:43 absolutely brilliant, I love that Kelli designed her product with these things in mind, so amazing.

This is how you do it folks, this is how you do it.

9:10 I hear you girl, that's about how long it always takes!!!

11:25 she's right. The change in wheat happened around 2005 when they started the "whole wheat/whole grain" everything campaign.

12:31 I guess her mom has dementia... that's really sad.

34:24 "Transitioning into television from the internet" LMFAO talk about ass backward! Talk about going the wrong way! LMAO, well everybody makes mistakes... she will learn. TV is dead... only old people think it's still a goal or a thing in general. Still love Kelli though!

1:10:00 Kelli is so interesting.

But I understand why she is attempting the TV thing (as if they'd ever let her say anything even remotely enlightening on there, LOL) because it's part of her personal karma and experience. She's been on TV shows before and she's relating to past experiences and thinking she can 'transform' them with the 'new world'... but it doesn't work that way. She's gotta find that out herself though.

1:30:34 Kelli doesn't like treehuggers?! I love hugging trees!!! LOVE ME KELLI!!! LOVE ME!!!
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
(01-21-2018, 12:51 AM)Trix Wrote:


This lady is pretty interesting.

Is she telling me to commit suicide?

Should I watch the video now, or wait until just before I commit suicide?

What if I never commit suicide? Should I watch it anyway?
Reply
LMAO shut up.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply






I totally wanna watch these new Kelli videos, but they’re so effin’ long.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
Maybe I’ll watch them tonight.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



Why the hell is Kelli fucking around with TV?? Is she going over to the dark side or something??

Headshots and all that... just surrounded by the sense of deep longing and need for validation from whatever geriatric soul sucking entity is even over the realm of TV these days (LMAO).

I just think anyone chasing TV (and movies, all the Hollywood crap) is monumentally missing the boat. Just 100% completely and totally missing it.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
She´s probably old enough to be part of that generation that see TV as a necessity in the home, and being on tv is like being a star. I know it´s hard to understand but it seems to be just that - a generational thing.
Reply
42:12 ROFLMAOLOLOLOL.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
(04-07-2018, 10:00 PM)Trix Wrote: 42:12 ROFLMAOLOLOLOL.

ROFLMAOLOL it still cracks me the hell up, the way she goes all squinty and reads the whole thing and then she's like "WAS THAT A KWESCHEN?"

ROFLLOLROFL
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
That is indeed funny Smile
Reply
https://instagram.com/p/Bhb_4IXgJkG/

What the fuck?

ROFL.

I love Kelli.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
https://instagram.com/p/BheSMq9Aj5w/

“ShootingStar”??

Really Kelli?

Like you’re not already a damn star??

I don’t even watch TV...

Smart people have turned away from TV, and the internet is the NEW Hollywood.

Why are you trying to pander to zombies?

As much as you claim to understand about energy and the matrix, you should realize you’ll be fed through a filter on TV that doesn’t show your true essence.

No shred of truth will be allowed to get through... no matter what you do.

Stop trying to use an obsolete, highly controlled, failed tool...

TV is dead.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
Fucking love Kelli so much...



I just realized I never posted this epic clip on this thread. Gotta have it in here, LOL.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
Kelli is QUICK... she knows her shit.

She GETS it.

It's interesting to see her journey with the TV aspirations and whatnot.

I wonder how that will pan out and what conclusions she'll come away with.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



What she says about "space" being full instead of empty is really interesting... and saying that it's like an ocean. It would make sense on a micro/macro kinda level.

46:50 Kelli's talking about some trashy TV producer who came onto her etc. Sounds like it happened a long time ago. But I mean... that's the game. She literally knows it from personal experience, so it really stumps me why the hell she'd even bother with that platform again.

2:14:00 I really appreciate this perspective. It's so true. I really do agree with Kelli so much.

2:14:46 Kelli's traumatized over her daughter getting hit by a car and narrowly escaping with her life. And I'm sure her daughter is hugely subconsciously traumatized (the subconscious would be the bulk of her residual problems with the incident). While I do understand where Kelli is coming from, and I don't even deny the validity of what she's saying... I really think there are some things you should just admit within yourself, and not share with others. Or if you do share that perspective, do it anonymously. Or at the very least, privately with very select confidants.

Sure, reality is an illusion and all is one... but while you're here, you're playing the game, and there is NO getting around that. It's frowned upon to 'break the fourth wall' as it concerns another "character's" identity. That is an EMERGENCY maneuver. Maybe Kelli's level of trauma IS an emergency. But she really should get some treatment if she's that traumatized, and her daughter needs treatment too. She needs to be warned about the experience being subconsciously recorded. There are such things as flashbacks, there can be nightmares, there can be "anxiety" and "fear" caused by it (but perhaps seemingly unrelated to it)... but it's hard later down the line because people sweep negative experiences under the rug and they don't tie them together with any negative effects they may have later.

Kelli is very interesting and mostly right on. I truly do love her. But nobody is perfect. Nobody can be expected to 'check themselves' and magically get over all their issues as they crop up. That would be the antithesis of life on this planet, LOL. It's ALL ABOUT this down and dirty shit we end up having to deal with, it's all about HOW we deal with it. And nobody is above seeking out help if they need it... bottom line. Whatever Kelli's flavor of 'therapy' is, she should get it in order to heal the trauma she's experienced. And if Kelli needs it, her daughter definitely needs it... the nature of the experience for her (Kelli said she was unconscious) is so embedded in the subconscious mind that the manner in which any ill effects manifest would probably be pretty complex.

Trauma has to be addressed and discussed, and the possible effects have to be examined... before they become a problem.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



9:00 Kelli is a great teacher, she really is.

11:08 so true.

36:10 re: manifesting.

40:00 she's totally right about channelling, but of course that would be true since we're all one and everything is an illusion.

44:20 so true, she's so right. I love Kelli.

50:30 hardcore truth right here.

2:15:48 ROLFMAO.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply
(01-22-2018, 07:03 PM)Trix Wrote: When you die, hey give it a sec. Maybe don't go right into the light, maybe give it a little bit and think about it.

Feel around, check things out.

But if it's a 'non-live, test-mode' version of this freaking reality matrix...

Even if there IS 'God consciousness' and access to all info there in that state...

If you're still hanging around test-mode reality matrix, then what in the heck is the POINT of having access to that info?

S'all I'm saying.




17:04 this guy provides a really interesting explanation of the 'white light' and what the light is...

I have to admit what he's saying resonates, I've never heard anyone put it this way before.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



3:10 do what?! "The more (good) fat you eat, the more fat your body lets go of"... I think a statement like that warrants a little further explanation!?!?!?!?!

Kelli is a smart cooke though, that's for certain.

Around 12:00 she's explaining cholesterol and arteries and how it all works.

38:18 what the fuck, that was a fucked up story!!! LMAO!?

40:58 she's so totally right.

45:33 she touches on schizophrenia, pretty fascinating.

51:40 hardcore truth she touches on.

Kelli is a great teacher... she's everything a woman should be.

55:50 I don't agree with what she says about balance... it's a totally valid principle and it's common sense. I think she's missing out on that one a little bit.

1:10:00 she's absolutely right about depression.

1:12:30 so true. She's so effing right.

1:46:20 that's called giving the universe/reality matrix orders... like was referenced here: http://www.sectual.com/thread-6859.html Kelli is absolutely right. This is why I love her.

1:53:40 she starts explaining the toroidal field, zero point, the event horizon of existence, and its relation to time perception etc.

1:59:02 ROFLMAO. But that got me wondering, how long DO squirrels live?! So I looked it up, and found THIS:

http://howlongdosquirrelslive.com

Wow.

2:01:07 I can relate a lot to what Kelli is saying here, I came to the conclusion a LONG time ago that God is lonely because God is alone. And we're all just God talking to Itself. And ultimately God knows that. And it is lonely. But... I haven't had that feeling in a really long time because I'm not lonely and I don't have a loneliness problem. I did what God wanted me to and took full advantage of aloneness and learned to absolutely WIN aloneness and use it right.

2:05:03 it's so true.

2:12:50 she's so right.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply



9:28 - 10:51 hell yeah, right on Kelli!!!

20:07 re: only taking super old and well known medications, Kelli is brilliant, very smart lady... love her.

1:07:55 *keeps broadcasting for 45 minutes* ... ROFLMAOLOLOL.

1:15:58 I think the whole space organism thing is a super interesting topic. SPACE PLANKTON. LOL. SPACE IS AN OCEAN! Micro/macro, it's all the same.

1:27:05 suspicious timing! I think that's what Rex from Leak Project calls Skype gremlins, only this isn't Skype!

1:28:53 Kelli starts explaining cancer.

1:34:48 LMFAOLOLOLOL. Needy fuckers. Fuck that.
God made me funky...
And I'm glad He blessed me that way.
Reply


Please note that new posts in this forum must be approved by a moderator before becoming visible.
[-]
Quick Reply
Message
Type your reply to this message here.

Image Verification
Please enter the text contained within the image into the text box below it. This process is used to prevent automated spam bots.
Image Verification
(case insensitive)






How To Support Sectual | Manage Your Subscription

Disclaimer | Terms of Service | Privacy Policy | Board Rules | About | Contact

Chat | YouTube | Instagram | Spreadshirt | Etsy


















You are what you think about. This is your mind online.