Epic Legendary Commentary On YouTuber Zane Greene
(02-10-2020, 05:17 PM)Guest Wrote: Zane showed his body to the internet and layed nude in a tub telling dirty stories. Its no wonder granny is scared.

Heaven bless that man.
Reply
He is truly God's gift to this world.
Reply
(02-10-2020, 02:11 PM)Guest Wrote: A youtube comment!  Laughable!  Stop prying for information to feed to the haters.
It was ________ who made the comment, I dont remember where. You could contact her to do some fact checking if you felt the need too. Search her name on youtube and you will find her channel. I guess I should have said "allegedly"!
Reply
Y'all lazyass Guests need to start linking to shit...

No one is going to do ANYYYYYY fucking work to find the shit you talk about. Ever.

It's stupid as fuck to think some random shit talking idiot on YouTube knows what the fuck happened in Zane's personal life.

I bet if Zane regrets anything, it's sharing his life with you fucking people LMAO! =\
Reply
Reply
Reply
It seems my shitty little life has no meaning without Zane. That's my life in a nutshell. I have no meaning without Zayn.
Reply
(02-13-2020, 03:18 PM)Guest Wrote: I have no meaning without Zayn.

That's like writing somebody a love letter and spelling their name wrong, ROFL!!!

I mean I feel you Guest, life is a little less rich without Zane's epic saga to follow but...

I dunno, I think we all just need to let him have some peace and forget about the whole thing.

It's a hard time out there right now and I'm pretty sure we all have bigger fish to fry than being obsessed with Zane's life.
Reply
"It's a hard time out there right now and I'm pretty sure we all have bigger fish to fry than being obsessed with Zane's life."
nope , I am with the other guest things just seem very downcast when zane gives us the silent treatment
we got dumped by a hobo and it feels like he will never come back as he now becomes a normy
Reply
Oh...

Zane will never be a normie...

Reply
Flipoffnana 
I don't think Zane wants to do Zane no more, hes over it, like an early mid life crisis then he got through it, which I just had bwaaaahahahahahahaha, no wait im a permanent mid life crisis I was born one ZANNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Reply
I don't blame him TBH... I think a lot of us are ready to turn over a new leaf in life.
Reply
Flames 
(02-14-2020, 02:34 AM)Mister Obvious Wrote: I don't blame him TBH... I think a lot of us are ready to turn over a new leaf in life.
They is gonna make the internets the new TV. But the empire always strikes back.
Reply


Would you just look at that sexy son of a bitch?
Reply
That's a great pic on the left.

I really love Zane's taste in art.
Reply
cool I can watch Daytona then take a downer with zane
Reply
We love you, Zane. Proud of you, and your wife.

You both made the right choices.
Reply
JoAnns got a live stream right now that says Zane's wife passed
Reply
Just the title of the stream. They are talking about some other stuff.

Sad if true. Sorry for your loss, Zane.
Reply
Well, nobody knows where Joann's channel is.

Wouldn't believe a fucking thing anybody says...

I'll take my info from real sources...

https://mepublic.tarrantcounty.com

She's not listed as of yet.
Reply


Please note that new posts in this forum must be approved by a moderator before becoming visible.
[-]
Quick Reply
Message
Type your reply to this message here.

Image Verification
Please enter the text contained within the image into the text box below it. This process is used to prevent automated spam bots.
Image Verification
(case insensitive)






Disclaimer | Terms of Service | Privacy Policy