Peace. At. Last.
(07-16-2018, 11:47 PM)Guest Wrote: Yes.

LMFAO of all the nasty, dumb, criminal pieces of shit out there in the gene pool...

Guest is SUCH FUCKING CANCER that he wasn't even allowed to reproduce.

LMFAOOO.

Let. That. Sink. In.
Reply
(07-16-2018, 11:43 PM)Guest Wrote: Bro, it's nauseating to see you lick her boot while it's stomping your skull. Grow a pair.
I ain't licking anything, im giving you a rope.
Do the right thing with it.
Reply
If you're doing it to me, you've done it to other Guests. As you continue, the number of people you've done it to will grow and grow. Eventually what you're doing will be common knowledge. You can't keep a lie hidden forever.
Reply
Again, you're such a fucking noob...

I've ALWAYS done this.

EVERYONE KNOWS.

Holy shit...

What part of that do you not understand?
Reply
#GuestLivesMatter #GuestriarchyShallRise
rhombus will set you free.
“Just look at us. Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, major media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.” ― Michael Ellner
Reply
(07-16-2018, 11:50 PM)Guest Wrote: I ain't licking anything, im giving you a rope.
Do the right thing with it.

But why can't you lick the rope before you give it to him??
Reply
(07-16-2018, 11:54 PM)genba Wrote: #GuestLivesMatter #GuestriarchyShallRise

LMFAOLOL.

GUESTWARS.
Reply
guest is one of those words when you keep saying it or reading it, it gets weirder and weirder.

guest. guessed. goosed.

can we make them all Goosed for a while? it would make their constant honking self-explanatory.
rhombus will set you free.
“Just look at us. Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, major media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.” ― Michael Ellner
Reply
My name is guest now, used to be fungus, don't discriminate. You make the world worse dude.
Reply
(07-17-2018, 12:01 AM)Guest Wrote: You make the world worse dude.

If you honest to God think about it...

That's insulting as fuck.

Like forget all the salty, spicy elaborate insults people come up with LMFAO...

THAT is insulting.
Reply
I want that on a t-shirt.
Reply
(07-17-2018, 12:03 AM)MO Wrote: I want that on a t-shirt.

Are you going to spend your life selling T-shirts? Or put them on and go out and take what is rightfully yours? You decide.
Reply
(07-17-2018, 12:03 AM)MO Wrote: THAT is insulting.

Perhaps it would be if a respectable person said it. Coming from you scumbags, it means squat.
Reply
EyePeePooter!
Reply
if he thinks i make this world worse, he should have seen what i've done to worlds in my own universe.

Neonsmiley

i'm only in this one to incinerate the trash.

I killed mothers with their babies. I've killed great philosophers, proud young warriors, and revolutionaries. I've killed the evil, the good, the intelligent, the weak, and the beautiful. I have done this in the service of His Divine Shadow and his predecessors, and I have never once shown any mercy.
rhombus will set you free.
“Just look at us. Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, major media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.” ― Michael Ellner
Reply
Dude you on the wrong person, this is fungus, you don't even have to try to make the world better, you just get up everyday and its better.
Stop being such a fucking scorpio lmao
Reply
Excited 
Dude OMG Genba he called you a Scorpio!!!

Cheers
Reply
Jesus Christ Genba just went all unlocked universal mind on you fuckers...

He just went straight up the Devil on you and shit...

God dang!
Reply
Mic drop.

This thread is fucking roasttteddd.
Reply
Fungus vs fungus
https://youtu.be/3Cea-hyQevg
Reply


Please note that new posts in this forum must be approved by a moderator before becoming visible.
[-]
Quick Reply
Message
Type your reply to this message here.

Image Verification
Please enter the text contained within the image into the text box below it. This process is used to prevent automated spam bots.
Image Verification
(case insensitive)






Disclaimer | Terms Of Service | Privacy Policy