Rich Lopp: Dude Tarot Reader
(09-10-2020, 01:08 PM)Mister Obvious Wrote: It's better than having to have sex with strange people.

If you can make money by having tarot & coaching video calls with people, you're a fool not to.

Sex with strange people? 

The people actually throwing their money away on listening to this guy are foolish.
Why on earth would you take advice from someone of this caliber? And PAY him for it? 
I just don’t get it. People really are that desperate.
Reply
So you think hoes and johns are less foolish than Rich and his customers?

Get real.
Reply
(09-11-2020, 10:19 AM)Mister Obvious Wrote: So you think hoes and johns are less foolish than Rich and his customers?

Get real.

Your question doesn’t make sense. Care to rephrase?
Reply
Nah, not wasting my time with you.

Be sure to include those timestamps when you leave a link though...

No one has time to watch that shit.
Reply
I used to but then I got a fucking life, sooo...

Group Hug
Reply
Seriously, all the fucking effort I put into timestamping Rich's videos in this MONUMENTAL FUCKING UNRIVALED THREAD (about him anyway, lmao) and the best y'all can do is post a fucking link??

To an hour long stream??

And you expect somebody to watch that??

LEARN.

Fucking learn from the motherfucking master about how to gossip on the internet about YouTubers...

It ain't hard, you're just fucking LAZY.
Reply
(09-11-2020, 12:55 PM)Mister Obvious Wrote: And you expect somebody to watch that??

Nobody has time to watch that stupid shit.

Make it easy, or honestly? Don't even bother to post it.

Really.
Reply
Panic 
Lazy fucking haters.

BLEH BLEH BLEH RICH AND LEAH HATE THE KIDS *posts link to 1 hour livestream with literally no directive whatsoever* SEEEEEE??!!?!?!!!!!!

Shape the fuck up or ship the fuck out.
Reply
You're fucking embarrassments.

https://www.youtube.com/watch?v=8uQE706C9eE

OMG WATCH THIS VIDEO YOU GUYS, I CAN'T BELIEVE HE SAID THAT!
Reply
LEARN.

DO BETTER.

BE BETTER.
Reply
https://www.customink.com/designs/dslearndob/qgf0-00cb-7m34/share?pc=EMAIL-40778&utm_campaign=shared%20design&utm_source=share%20link&utm_medium=shared%20design&utm_content=shared%20desktop
Reply
(09-11-2020, 12:36 PM)I’m Mister Obvious Wrote: Nah, not wasting my time with you.

Be sure to include those timestamps when you leave a link though...

No one has time to watch that shit.

Shit.
Precisely.
Reply
You psycho Rich haters just need to fuck off.

You hate on Leah and you hate on Rich and you have NO reason and NO basis for the shit you say about them.

It's just your NASTY opinion because you're NASTY people.

You really need to be asking yourself why you're so jealous of Rich/Leah.

Heal your issues by working toward achieving whatever it is they have that you want so badly.
Reply
Dude i kinda miss leahs gap tooth that was part of her easy girl personality . people these days feelin pressure to make themselves all 'anatomically correct' its a tragedy
Reply
Yeah it's too bad sick twisted trolls like the other Guest bullied her into changing her unique smile...

Ah well, that's evil trash for ya.
Reply
(09-11-2020, 04:33 PM)Mister Obvious Wrote: You psycho Rich haters just need to fuck off.

You hate on Leah and you hate on Rich and you have NO reason and NO basis for the shit you say about them.

It's just your NASTY opinion because you're NASTY people.

You really need to be asking yourself why you're so jealous of Rich/Leah.

Heal your issues by working toward achieving whatever it is they have that you want so badly.

Watch a video and you’ll see the reason.
Ignorance is bliss.
Reply
(09-12-2020, 10:01 AM)Guest Wrote: Watch a video and you’ll see the reason.
Ignorance is bliss.

Agh.

FUCK.

You know what?

Fine.

I'll attempt to watch one.



This is the most recent one with her in it.

I skipped ahead to 1:07:20 because there's no way I'm spending my time watching this today...

I dunno, they seem totally fine to me.

I think people are seriously misinterpreting their vibe. I think they're just sort of chill and low key, and people are mistaking that for misery or something.

There is just absolutely nothing amiss here.

When Leah talks about them being in the car listening to the music with the kids, she looks like she loves those kids. There's a happy look in her eyes... it's not intentional, it's subconscious.

NEITHER one of them have any subconscious queues about disliking those kids in the slightest. Not one fucking bit. I see sentimentality and nothing else.

Kids are fucking annoying sometimes... what, are Rich/Leah supposed to be patient saints with god level zen abilities?? Shut the fuck up with that shit, lmao. They're NOT. They're human. Maybe they get annoyed sometimes, but they love those kids... period.

Leah goes on to talk about how they don't have any friends and never seem to be able to hang out with people... she used to party a lot so maybe somewhere inside she misses it. You can tell she was thinking that maybe people don't want to come over because of the kids... and you know what I saw?? I saw Leah deciding that she would rather have the kids and just be there with them and Rich, and screw everybody else. And that's a good choice. That's called being a responsible adult, with your priorities in the right places.

They go on to talk about stalkers being a problem with meet & greets, and that they're going to charge $20 or so to verify people before they give out the address. That is a good idea. Any of his stalkers would probably pay $20 to get the address, but I think the key here is that with PayPal, they can verify peoples' identities. It's very smart. Do I think there's any legitimate reason to do a meet & greet though? No. I think it's mostly for money, which is fine... I am not judging them. Bottom line? Leah knows how to make money... and good on her for that.

Rich is in good hands with Leah as his manager, and I don't sense even a modicum of resentment from him over it. There are absolutely no subconscious signs that Rich is unhappy at all... and as we've seen in the past, he cannot hide those. The subconscious does not lie. It CAN'T lie. If he was unhappy, we'd be able to see it.

Haters see what they wanna see... and they never wanna see someone be happy and successful. Leah, Rich, and the kids are fine... they are doing very well, and none of them have ever been in a better place in life... that is fact.
Reply
https://imgur.com/a/ZuUSR3G

Do these look like the faces of two unhappy people to you?

No...

On the contrary, they look very happy. They look healthy. They look beautiful.

Do you know why that is??

It's because inside, they are beautiful.

They don't harbor hatred, they don't look for the negative in everything...

They don't hope the worst for other people.

Those are the faces of two good people, with good hearts, and life has rewarded them for it.

God bless Rich, Leah, and their beautiful family.
Reply


Please note that new posts in this forum must be approved by a moderator before becoming visible.
[-]
Quick Reply
Message
Type your reply to this message here.

Image Verification
Please enter the text contained within the image into the text box below it. This process is used to prevent automated spam bots.
Image Verification
(case insensitive)






Disclaimer | Terms Of Service | Privacy Policy