Actual Thoughts I've Had, Verbatim...
"They need to just waterboard that motherfucker... with bleach."
Reply
white lives matter

Reply
"Damn this is a nicely shaped wall."
Reply
"You know it's fucked up out there when cancel-culture comes for The Golden Girls!"
Reply
*projectile vomit*
Reply
Hahaha, yeah. At the current climate, totally.
Reply
"I don't know about anybody else but these months of no fried-damn-chicken ain't gettin' it!"
Reply
(06-25-2020, 10:00 PM)Devastatia Wrote: I was thinking mainly of the US.

Louisiana has a huge black population. I haven't seen any evidence of black people harboring resentment against white people in general in the Shreveport area, and it was a major Confederate stronghold during the Civil War.

These things only happen in liberal strongholds where Marxists ply their divisive intersectionalist rhetoric. They know it wouldn't fly here. The people won't buy it.


I'm sorry.
Reply
(06-29-2020, 10:05 PM)Mister Obvious Wrote: *projectile vomit*


Us men, we're all dogs. Why? We only want to do two things.

Bury our bones and eat projectile vomit!

Hope that shit has green beans in it. ((( big inhale ))) mmmm.... yassss.....

I smell spaghetti sauce too! 

You know what to do....

Reply
What The Fuck
Reply
Let's just pretend this never happened on this thread.
Reply
(06-30-2020, 01:35 AM)Mister Obvious Wrote: Let's just pretend this never happened on this thread.
AJ's Right You Know
Reply
"Goddamn, this bitch's tarot cards are as big as drink menus!!"
Reply
Yeah there are some big tarot decks out there, the biggest I see used on a regular basis is the Amazing Leslee and she uses the "Giant Rider-Waite"... https://www.youtube.com/watch?v=1SAWzgaxZhM 3:42 size comparison. That's not Leslee's channel though, that's just a random unboxing video that shows the deck.
Reply
It was this video. I'm not sure how accurate she is as I really only 
use her videos for ASMR purposes. I like her accent. 

https://www.youtube.com/watch?v=HxVrSsr6S4o
Reply
(05-19-2020, 05:47 PM)Mister Obvious Wrote: It wasn't supposed to make sense man! LOL!

Re: the Elon vid, you should have seen the hilarious hater comment I got on that shit earlier... it was pretty funny.

I always think it's funny when other people phrase things in a way that suggests I must care about their opinion or something.

Like who mindlessly defends an aloof, untouchable billionaire space cadet who doesn't give a fuck about their little peasant life??

Futility.
Well look at this... hmm...

https://imgur.com/a/fBkHqGC

...shocking Eyeroll
Reply
Well, well, well.
Reply
"Ever notice how the words 'politics' and 'parlor tricks' sound when you say them fast?"
Reply
How many words per thought do you think you on average?
Reply
Eyeroll 
"You know none of this shit matters right? In the scheme of things?"
Reply


Please note that new posts in this forum must be approved by a moderator before becoming visible.
[-]
Quick Reply
Message
Type your reply to this message here.

Image Verification
Please enter the text contained within the image into the text box below it. This process is used to prevent automated spam bots.
Image Verification
(case insensitive)






Disclaimer | Terms Of Service | Privacy Policy