YouTube Continues Fucking People: Honestly, just delete your YouTube account...
#1
Flipoff2 
Or simply stop uploading there.


It's time to stop giving your energy to commie shithole platforms.
Reply
#2
And this is also the serious problem with putting all your eggs in one basket.
Reply
#3
(12-11-2018, 03:13 PM)Trix Wrote:

3:50 these corporate monopolies are uncontactable.

It's fucking pathetic...

STOP providing material for these piece of shit websites.
Reply
#4
YouTube clearly wants EXCLUSIVELY total retards on their platform.

They clearly want EXCLUSIVELY mindless banal dogshit clickbait garbage.

Let 'em have it.
Reply
#5
i like your fire trix
Reply
#6
It's DISGUSTING that YouTube has taken these people's time and creative energy and this is the thanks creators get...

It needs to stop...

NOW.

STOP putting all your eggs in one basket.

Stop NOW.
Reply
#7
People are so obsessed with super HD and huge resolution and all that FUCKING GARBAGE.

If you really want to make videos, and host them on your own...

They'll have to be SMALL, and as low quality as possible.

If you're not okay with that, then you are not a pioneer.
Reply
#8
I'm so fucking sick of all these coddled fucking brats (of all ages, BTW) and their stupid fucking high definition obsession...

This bullshit is fucking OVER.
Reply
#9
There's a new era coming to the internet...

And it's gonna revolve around doing OLD things in a NEW way.

Can you fucking do it?

Are you fucking capable?

I guarantee you 90% of people online won't be.

They won't WANT IT, or BELIEVE IN IT, or be able to DO IT AT ALL until plenty of creative freethinkers go forth and set an example and hold their damn hand and wipe away their dribble while they finally come around to standing on their own damn two feet.
Reply
#10
I'm not here to be an example or show people how.

People are IDIOTS.

I'm gonna do what I wanna fucking do and if somebody else accidentally learns something, well good.

People are ungrateful, they're spoiled, they're totally brainwashed...

I don't have time for the fucking bullshit anymore and I'm gonna forge my own path through this retarded fucking mess these complete and total morons have ALLOWED to happen.
Reply
#11
And if the whole damn internet goes by the wayside?

FUCK IT.

Get some pens and some notebooks and some paint and learn to be a functioning fucking human in a physical world again.

We CANNOT lose.

There is NO LOSING when you can FUCKING THINK FOR YOURSELF and you are TRULY a CREATIVE PERSON.
Reply
#12
So many people FEIGN creativity...

So many people FEIGN independent thought.

It's a START.

Fake it til you MAKE IT.

But when the blinders come off and the shit starts sliding down the side of the mountain, LMAO...

I have no faith in these people to be able to do fuck all.
Reply
#13
Just LOOK AT and LISTEN TO how upset Mumkey seems about this whole thing.

WHY?

Because ALL HIS EGGS WERE IN ONE BASKET.

Because he doesn't have his OWN DAMN WEBSITE.

And he is SMART.

If HE can't even do this right (because hey, it IS a learning process, it is a SCHOOL OF HARD KNOCKS PROCESS)...

Then do you think any of these other fucking morons are gonna be able to?!

LMFAOOOMG, no!
Reply
#14
I'm SOOO fucking glad I never HONESTLY tried to approach YouTube as some sort of... livelihood.

I'm SOOO fucking glad I don't have any interest in making videos, so glad it's not my chosen method of creativity.
Reply
#15
I'm so fucking glad there's no way I could ever care less about video.

I'm so fucking glad.
Reply
#16
I never did Twitter, I never did Facebook...

My serious use of these shithole commie platforms ended with MySpace.

EVER SINCE MySpace I have known that the only true goal on the internet is to have your own.

That's it. The only true goal is to have your own platform(s) and save EVERYTHING...

In hardcopy.
Reply
#17
You can print out words and photos...

You can't print out videos.

I'm sorry...

But longterm, they are useless.

They will never (ever) stand the test of time.

The only reason movies from 100 years ago are still around is because they were physical.

These are the foundational principles...

Learn them, abide by them, or for the love of all things sacred, just save your fucking energy.
Reply
#18
The same is true for music, BTW. Since so much of it is digital now, it too shall pass away.

The only way to save it is via physical copy, specifically records.

And the only way to play records is with a machine.

If it needs a machine to be interpreted...

Longterm, it is fucking useless.

Learn.
Reply
#19
(12-11-2018, 04:08 PM)Trix Wrote: People are so obsessed with super HD and huge resolution and all that FUCKING GARBAGE.

If you really want to make videos, and host them on your own...

They'll have to be SMALL, and as low quality as possible.

If you're not okay with that, then you are not a pioneer.

Right? I was reading the comments on a video yesterday where they told the OP to not upgrade her camera and equipment because the camera she was using gave her videos a 2009 vibe.
Reply
#20
Such a beautiful thread. So many truths spoken in here. I hope it will reach a lot of people. Heart
Reply


Please note that new posts in this forum must be approved by a moderator before becoming visible.
[-]
Quick Reply
Message
Type your reply to this message here.

Image Verification
Please enter the text contained within the image into the text box below it. This process is used to prevent automated spam bots.
Image Verification
(case insensitive)






Disclaimer | Terms of Service | Privacy Policy

Board Rules | Chat | About | Contact


















You are what you think about. This is your mind online.