SECTUAL

Full Version: So yeah I dig the concept of relationships with older men...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

Guest

I always liked this girl named amber but she was engaged to be married , plus i just love the smooth sound and its sexy so it suits you a lot .

Princess

(02-06-2018, 11:13 PM) Wrote: [ -> ]I always liked this girl named amber but she was engaged to be married , plus i just love the smooth sound and its sexy so it suits you a lot .

https://instagram.com/p/Be68XoCDMf4/

ROFL, look at this horrifying shit on Archie’s Instagram!!!

Imagine that shit coming at you in a dark alley, LMFAOLOLOL!!!
Lmfaolololol.

The fuck is Archie smoking?!?!?

That’s not art, that’s just straight up frightening, lmfaolololol!!!

Guest

creepy , however looking at krista and her playful smile i could see this mask making her very horny

jmo but i wanna test it out on her
LMFAO terrifying AF, NGL. Literally horrified.

Another new vid from Archie so soon!?

Damn he looks amazing in this lighting.

I'm sure he thought so too!

4:32 I gather Archie isn't into cryptocurrency!?

Honest to God is it just me or does Archie basically fucking NEVER finish his point???

10:05 - 10:30 LMFAOLOLOL. He's right. But LOL, still. He just cracks me the fuck up.

15:54 - 16:07 LMFAO OMG DID HE REALLY JUST SAY THAT?!!!?!!?!?

This is by far Archie's least confidence inspiring video ever.

He's still right about a lot of stuff, but LOL, wow. That statement was pretty stunning.

Guest

MO i got a funny feeling that krista might be archies daughter , they have VERY similar skin and lips

will you be able to stomach and accept that kind of relationship ?
And I thought I was a pervert!

Hot damn, Archie's mic quality is making me wet in the knickers!

Thank God he's not a flat earther!!! It would be a turnoff!!!

Dude...

I can't imagine Archie having sex. I honestly can't.

I can't imagine it, I totally can't see it.

Great video, I watched the whole thing, Ra is cool.

I'm 3:30 in... what the hell is he talking about? For real.

Is he really harping on guns? LMAO oh my God...

That whole entire argument is something that he ESPECIALLY has no business talking about...

ROFL because he's totally nuts.

He's implying that the 'star council' (which he considers himself a part of) is installing gun restrictions on the planet.

LMFAOLOLOL dear God.

Archie... please don't talk about these topics you have absolutely no authority to speak on in the future because it makes me so much less horny.

Kenny

I think the old ways were much more pleasant when a man returned from work and was greeted by his adoring wife . Can I get you anything darling she would say to which he replied : why yes honey ,as he pulled out a fag , wont you please light me up .  Oh my dear , the man noted ,your breathe reeks of garlic !  Oh darling you know how i just love stuffing cloves down my gullet , just relax and dinner will be served in jiffy.

I think Krista needs to stop lettin' them thar aliens POE-ZESS her body, sounds like she's losin' her shit!!!
I turned on subtitles but I´m still getting zilch.
Krista is becoming less cohesive.

https://www.youtube.com/watch?v=Y9ydVPrdfTg

I don’t think I’ve ever seen anybody rock the shit out of green the way Krista does...

She’s just fucking exquisitely beautiful.

I didn’t actually listen to the vid tho.
Due to liquor licensing laws we are unable to sell alcohol on Good Friday, yet I drive 4k's down the road and the big boys clearly are selling it. The little guy is being punished. The world is clearly fucked, I want to explode the planet put a nuke into the earth's mantle and get rid of the cunt, its clearly a "waste of space".

Guest

MO i try to say this nicely , that krista has flipped her lid

she is talking to aliens ?

i think her older man has her hopped up on some hypnotic drug

surely some drug addict on here knows what specific drugs makes a person act like this
I'm so bummed because I am reading this thread and thoroughly entertained with the dialogue but none of the videos are working for me.

I want to see!!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37